Wednesday, March 8, 2017

Vitamin Untuk Anak Anda Kekal Cergas Dan Ceria Selalu

Assalamualaikum & Hai,

Simptom mak-mak memang akan cari  dan berikan yang terbaik untuk anak yang disayangi. Bukan sahaja menyediakan makanan, pakaian dan sekolah yang terbaik tetapi semestinya kesihatan anak juga kita mahukan yang terbaik.

Begitu juga dengan Dila ni yang cepat risau melihat anak tak sihat dan cergas seperti selalu. Anak Dila sendiri mempunyai alahan pada habuk dan kerap bersin setiap pagi. Syukur dengan mengamalkan vitamin Shaklee telah nampak perubahan yang baik pada kesihatannya. Alhamdulillah. Jadi, Dila kongsikan vitamin semulajadi dan selamat ini untuk anda berikan kepada anak anda, bakal pemimpin dan perwaris bumi Malaysia.

vitamin kanak-kanak shaklee


1. Chewable Vitamin C @ 100mg

vitamin kanak-kanak shaklee

Menguatkan Fungsi Imunisasi. Mengekalkan pertahanan semulajadi tubuh badan. Tubuh badan anda boleh melakukan banyak perkara tetapi tidak boleh membuat atau menyimpan vitamin C.

Vitamin C Chewable Shaklee ini meningkatkan penyerapan zat besi dan sumber bukan daging. Membantu menjaga kesihatan gusi serta struktur tulang. Ia sangat penting bagi gigi yang kuat dan gusi yang sihat serta struktur am tubuh badan.

vitamin kanak-kanak shaklee

Uniknya Chewable Vitamin C Shaklee berbanding vitamin C di farmasi lain adalah kerana ia mengandungi Rose Hips yang berfungsi untuk menyelesaikan masalah ulser perut, sembelit, diarhea dan sebagainya.

Vitamin C merupakan vitamin wajib yang sangat disyorkan oleh doktor untuk anak-anak kerana ianya sangat penting untuk menguatkan sistem imun badan anak supaya tidak mudah dijangkiti penyakit dan selesema. Selain itu juga memelihara tisu kulit anak anda dan menyelesaikan masalah kulit seperti ekzema dan alahan. Ianya mempunyai rasa oren sitrus yang sangat hebat dan mudah untuk dikunyah. Juga sesuai untuk kanak-kanak mahupun dewasa yang sukar menelan tablet.

2. Vita-Lea Chewable For Children

vitamin kanak-kanak shaklee
Vita-Lea Chewable for children adalah sesuai untuk kanak-kanak yang berusia 4 tahun ke atas ini merpakan multivitamin dalam bentuk tablet. Ianyanya membekakalkan 19 vitamin dan mineral penting untuk kesihatan tulang dan gigi. Berasaskan phytonutrien semulajadi dan manisan semulajadi xylitol yang tidak menggalakkan kaviti. Kaya dengan sumber nutrien antioksidan dan diperkaya dengan buah oren, aggur dan campuran perisa beri.

3. Omega Guard

vitamin kanak-kanak shaklee


Omega Guard merupakan makanan tambahan yang mengandungi minyak ikan. 3 bahan utamanya ialah DHA, EPA an AHA. Kandungan DHA an EPA ini amat penting untuk membentuk mental dan fizikal anak anda serta menstabilkan sistem saraf anak anda. Ini amat penting untuk menjadikan anak anda sentiasa tenang supaya mudah menerima pelajaran.

vitamin kanak-kanak shaklee

Satu hidangan Omega 3 menyediaka 1000mg asid lemak omega 3 termasuk DHA dan EPA. Mengandungi DHA dan EPA merupakan asid lemak omega 3 yang ditemui dalam ikan laut dalam. DHA dan EPA dipercayai mampu mengurangkan keradangan, menggalakkan fungsi otak, sistem saraf dan fungsi mata yang perlu diperolehi daripada makanan.

vitamin kanak-kanak shaklee

Selain daripada itu, Omega Guard juga baik untuk meningkatkan sistem imunisasi, menapis segala visrus dan bakteria daripada badan. Kanak-kanak yang mngambil Omega Guard 3 sejak kecil dapat mengurangkan jangkitan pernafasan.

Secara ringkasnya, omega guard sangat penting untuk perkembangan IQ (Intellegent Quotient) dan EQ (Emotional Quotient) anak anda dan menjadikan anak anda lebih cergas dan cerdas.

4. Meal Shakes

vitamin kanak-kanak shaklee

Merupakan minuman berperisa vanila yang lazat dan disukai anaka-anak. Mengandungi 19 vitamin utama dan mineral penting. Ianya rendah lemak dan rendah gilsemik dengan sumber kalsium dan protein yang amat diperlukan oleh knak-kanak untuk membesar, kuat dan sihat.

Meal Shakes membantu menaikan selera makan anak yang ada masalah untuk makan, namunbagi anak yang dah cukup selera makan tak perlu bimbang kerana ia tidak menaikkan selera makan lagi.

Sesuai untuk hidangan sarapan pagi segera. Bukan sahaja sesuai untuk kanak-kanak tetapi juga sesuai untuk ibu yang menyusu dan mahukan menguruskan badan, ibu hamil yang mengalami alahan dan sukar untuk makan hidangan yang lengkap dan seimbang. Ia juga sesuai untuk mereka yang mempunyai masalah untuk menelan vitamin dalam bentuk pil dan warga tua.

Suka nak kongsikan rahsia ini. Setiap hidangan atau bancuhan Mel Shakes memberikan satu pertiga daripada US RDA dengan 19 vitamin / galian yang diperlukan bersama dengan protein dan 3gm serat. Ia adalah pemakan tambahan yang lengkap.

Walaubagaimanapun, tidak semestinya ibu bapa perlu memberikan kesemua suplemen ini. Ia boleh diambil mengikut keperluan  dan kesesuaian peringkat umur anak anda.

Berikut ialah cadangan set kesihatan kanak-kanak Shaklee yang membantu melengkapkan dan meningkatkan kesihatan imun anak anda.
  • Kanak-kanak  bawah 1 tahun - susu ibu
  • Kanak-kanak 1 tahun hingga 3 tahun - Meal Shakes, Omega Guard & Nutriferon,
  • Kanak-kanak 4 tahun hingga 12 tahun  - Meal Shakes, Vita-Lea For Children, Omega Guard, Chewable Vitamin C & Nutriferon
  • 12 tahun ke atas - B-complex, Omega Guard, Nutriferon, Chewable Vitamin C, Vita-Lea for Children, Vita-E Complex dan Carotomax
Percayalah anda akan berpuas hati dengan kesihatan anak anda jika anda konsisten memberikan mereka vitamin Shaklee yang dijamin semuladi dan telah diuji secara klinikal ini. Kecergasan dan kecerian anak kita adalah kebahagiaan ibu dan ayah. Bila badan anak sihat dan emosi ceria secara tidak langsung minda mereka jadi cerdas!

Jom berikan yang terbaik untuk anda hari ini!

Untuk penerangan dan perbincangan yang lebih baik anda dialu-alukan menghubungi Dila di 0177305635.



Pengedar Sah Shaklee Pelabuhan Klang : Dila


(Shaklee ID: 1161375)




0177305635 (whatsapp /sms)



dilaanaqi.df@gmail.com (email)

buahatiku anaqi (facebook)

COD : Pulau Indah

Anda suka berbisness dan ingin menjadi Pengedar Sah Shaklee ?
Hubungi saya dan group terbaik menanti anda.


















No comments:

Post a Comment