Saturday, May 13, 2017

Herbal Blend Dan 8 Sebabnya Patut Dimiliki Setiap Keluarga


Assalamualaikum & Salam Ceria,


Herbal Blend atau multi-purpose krim yang bukan sahaja melegakan tetapi dapat melembutkan kulit, nyaman, bermentol dan tidak melekit. Ianya diperbuat daripada ekstark herba semulajadi yang menenangkan termasuk sage, horse chestnut, yarrow dan rosemary. Oleh kerana itu, herbal blend ini wajib ada di rumah Dila dan di bawa ke mana-mana. Sememangnya akan ada 1 tiub di dalam 'handbag' untuk kegunaan 'emergency'.


kebaikan herbal blend shaklee



Herbal blend ini sangat sesuai untuk kegunaan semua peringkat umur iaitu daripada bayi hinggalah ke dewasa.

Antara kegunaan krim Herbal Blend ini ialah :


Merawat Eczema dan Gatal-gatal Digigit Serangga


Telah ramai yang mencuba memberi feedback Positif tentang penggunaan herbal blend ini ke atas anak eczema. Alhamdulillah sangat membantu. Anak Dila sendiri mempunyai alergik yang mana bila berpeluh-peluh akan mudah rensa kulitnya. Sejak amalkan herbal blend sebagai losyen wajib setiap pagi dan malam, masalah alergik atau gatal pada kulit nampak berkurangan. Syukur.


Melembutkan Tumit Dan Merawat Tumit Pecah


Ini adalah masalah biasa yang dihadapi bukan sahaja wanita malah juga lelaki. Ada yang mengalami rekahan biasa tetapi ada juga yang menyebabkan sakit bila hendak memijak. Jika anda mengalami masalah ini, sangat disyorkan untuk menjadikan herbal blend ini sebagai losyen harian.


Ubat Luka atau Melecur


Siapa sangka herbal blend ini dapat membantu mengeringkan luka atau kulit yang melecur. Jika and terkena percikan minyak, lalukan kulit yang melecur dengan air paip. Kemudian segera oleskan atau sapukan herbal blend pada bahagian yang melecur.


Luka Pada Puting Bagi Ibu Yang Menyusukan Anak


Masalah ini kerap dialami oleh ibu yang sedang menyusukan anak. Terutama ketika anak yang masih menyusu mula nak tumbuh gigi. Tak perlu lagi risau kerana herbal dapat membantu. Jika ibu was-was atau risau akan memudaratkan anak, ambil langkah lapkan dengan kain basahan pada bahagian yang disapukan herbal blend sebelum menyusukan anak.


Menghilangkan Parut


Jika anda atau anak-anak anda menghidapi demam campak atau cacar yang dikhuatiri akan meninggalkan parut, tidak perlu lagi rasa risau. Sapukan herbal blend setiap hari. Lama kelamaan kesan parut akan pudar dan kemudian hilang. Anak Dila pada tahun lepas telah dijangkiti virus yang menyebabkan kulit Aisy pada bahgian perut hingga ke dada naik seperti kudis buta dan juga kayap. Alhamdulillah, berkat sapuan setiap hari parut pada kulit Aisy tidak kelihatan. Malah rasa lebih lembut.


Ruam Pada Bayi


Dua orang ibu kepada anak asuhan taska yang sama dengan Aisy telah mencuba herbal blend kerana masalah ruam susu anak pada muka dn leher. Alhamdulillah, seminggu ruam hilang dan segan nak naik semula. Jadi, ibu-ibu yang sedang membuat persediaan untuk bersalin pastikan herbal blend ada dalam senarai checklist anda.


Losyen Harian


Herbal Blend sangat sesuai dijadikan losyen harian kerana penyerapan yang cepat dan tidak melekit. Ianya sedikit pun tidak mengganggu and untuk membuat rutin harian. Tetapi memberikan anda kulit yang lembut dan halus.


Demam Panas


Ini memang Dila amalkan bila suhu badan Aisy naik. Bukan sahaja di badan malah dari bahagian kepala hingga ke tapak kaki akan Dila sapu. Herbal blend membantu meredakan panas badan dan anak akan berpeluh-peluh.



Testimoni Herbal Blend


kebaikan herbal blend shaklee

kebaikan herbal blend shaklee

kebaikan herbal blend shaklee

kebaikan herbal blend shaklee

kebaikan herbal blend shaklee

kebaikan herbal blend shaklee

kebaikan herbal blend shaklee

kebaikan herbal blend shaklee

kebaikan herbal blend shaklee

kebaikan herbal blend shaklee

kebaikan herbal blend shaklee

kebaikan herbal blend shaklee

kebaikan herbal blend shaklee



Jika hendak diikutkan, banyak lagi kegunaan herbal blend ini. Oleh kerana ianya multipurpose krim, jadi ianya terlajak laris. Permintaannya yang sangat tinggi menyebabkan stoknya sangat terhad. Dila dan ibu-ibu yang telah mencuba herbal blend ini sangat berpuas hati kerana bukan sahaja baik untuk anak tetapi baik untuk seisi keluarga. Dila sendiri jadikan herbal blend ni sebagai losyen harian. Dila sangat berpuas hati. Jika dulu mesti setiap hari Dila ni akan ada pengelupusan kulit di setiap jari, tetapi kini jarang masalah ini terjadi. Paling istimewa herbal blend ini Dila jadikan krim malam. Jerawat yang tumbuh malu nak naik. Sapu malam esok pagi sudah kecut dan kering.

Tak percaya? Cubalah dulu baru anda rasai kebaikannya. Dila sudah, anda bila lagi.

******

Untuk penerangan dan perbincangan yang lebih baik anda dialu-alukan menghubungi Dila di 017-7305635. Pastinya saya akan berikan tunjuk ajar dan konsultasi percuma serta eksklusif buat pelanggan saya sahaja. 

Pengedar Sah Shaklee Pelabuhan Klang : Dila


(Shaklee ID: 1161375)

0177305635 (whatsapp /sms)

dilaanaqi.df@gmail.com (email)

buahatiku anaqi (facebook)

COD : Pulau Indah, Star Cruise, Laguna Park, Pendamar Indah, Pandamaran

Anda suka berbisness dan ingin menjadi Pengedar Sah Shaklee ?

Hubungi saya dan group terbaik menanti anda.


"kerana anda berhak merasai kebaikannya"


*****
























No comments:

Post a Comment